niedziela, 22 listopada 2009

Mysterious night. (Z wyprawy z Carlosem).



Witam !
Wpaniały wypad z Carlosem (w końcu udało nam się spotkać , szybka piłka) .
Miejsce spotkania to Latarnia morska: St Johns Point Lighthouse w Irlandii Północnej .
Jakieś ponad dwie godziny autkiem , po drodze myślałem jak tam będzie zerkając cały czas na niebo i na układ chmurek. Nigdy wcześniej tam nie byłem więc byłem podekscytowany , tym bardziej ,że będę focił z kolegą , zazwyczaj sam pstrykam, czasem towarzyszy mi żona:)
Na miejscu zobaczyłem i pomyślałem "dlaczego wcześniej tu nie byłem?" .
Zastaliśmy piekną latarnie i ciekawe formacje skalne , były tak fajnie postrzępione,że się cieszyłem jak dziecko . Słonko ciekawie nam przyświecało a chmurki delikatnie wędrowały po niebie , mijał fajnie czas na wspólnych pogawędkach i wymianie doświadczeń.
Pstrykaliśmy głównie latarnie ale gdy już słonko zaszło obróciliśmy się za siebie i stwierdziliśmy ,że trzeba popstrykać trochę wodę i skały :)

Efekt powyżej :)

Canon EOS 50D
10-22mm f/3,5-4,5
polar Marumi
szara połówka 1,2 NDG HiTech
statyw i wężyk spustowy
ISO-100
f/8
30 sec.

Więcej pstryków już wkrótce :)
Zapraszam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz