niedziela, 10 kwietnia 2016

The Paradise on Earth



Beautiful morning in Lofoten.

Tak , bez wątpienia są to te chwile na które czekamy długo. Ten poranek zapadnie na długo w mojej pamięci. Zaczeło się niewinnie, co chwile niebo przykryte byo chmurami z których pruszył śnieg a nawet przechodziła mała burza śnieżna a chwilę po tym magicznie zaświeciło całkowicie zmieniając scenerie. Wyjątkowe było to, że ten spektakl powtarzał się kilka razy, czułem się tak jak bym był na koncercie a zespół wracał na bis, coś pieknego. Z racji, że na Lofotach złota godzina trwa dużej i słońce leniwie wstaje miałem okazję zrobić kilka ujęć i to w różnych miejscach. Tutaj zdąrzyłem wdrapać się po śniegu na wzgórze by zrobić kilka ujeć. Opłacało się, widok był bajkowy. 
Zdjęcie robiłem moim szerokim kątem 17-40mm używając do tego filtrów: głównie szara połówka 0.6 i 0.9 NDG LEE lub też z zastosowaniem pełnego szarego ND LEE Big Stopper 3.0 i filtra polaryzacyjnego LEE. 
Na koniec został też czas na testowanie nowego filtra ND Firecrest HiTech 4.8 , jest to bardzo ciemny filtr ale o nim postaram się napisać innym razem. 

Pozdrawiam ;)

Sakrisøya, Moskenes, Lofoten, Nordland, Norway
March 2016
Copyright ©2016 by Pawel Klarecki 

2 komentarze:

  1. Piękne światło + piękny krajobraz = Fantastyczne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz po nieprzewidywalnej Islandii, muszę odwiedzić Norwegię! Świetne zdjęcia jak zawsze, pozdrawiam Pawle.

    OdpowiedzUsuń