sobota, 13 lutego 2010

"Guardians "


Coast of Wonders

Powrót w moje ulubione miejsce :)
Ballintoy Harbour, Co Antrim - Northern Ireland

Zdjęcie z wypadu jeszcze z grudnia 2009, cały dzień łażenia po skałach , taplanie się w wodzie, szukanie nowych kadrów, kawka i bułeczka w ipodzie Lisa Gerrard jako inspiracja, ... , piękna pogoda, zastanawiałem się czy to na pewno grudzień ? :)
W końcu przyszedł czas by znaleźć dogodne miejsce na tą magiczną chwilę, ostatni łyk kawy i trzeba wziąć się do roboty, wybór trudny tyle tam pięknych miejsc, postanowiłem wybrać trudniejszą drogę i wdrapać się po skale na klif , zastanawiając się czy w ogóle się uda i czy nie zmarnuję tego czasu, trochę stromo i niebezpiecznie, plecak i torba ze sprzętem i plątający się statyw do tego, ....idę! :)
Nie było źle, trzeba było uważać, trochę się do tego upociłem , ale udało się wejść , widok piękny i niesamowity , słońce już zachodzi , zostało nie wiele czasu , rozkładam sprzęt, zakładam filtry i zaczynam pstrykać , powoli by czegoś nie spiepszyć :) Natura to piękny artysta , zawsze w takich momentach mam w myślach cytat Angelii Carter "Fotografie to kęsy czasu, które można wziąć do ręki", to wspaniałe być w pięknym miejscu i uwiecznić to na fotografii.
Koniec kolorowego i pięknego spektaklu pora wracać :) Z wielkim trudem schodziłem na dół , powrót okazał się o wiele trudniejszy niż wejście , udało się :) Po drodze jeszcze kilka pstryków na długim czasie , szczęśliwy i spełniony, można wracać do domu :)
Do następnego razu!
Aloha! ;)

Miejsce: Ballintoy Harbour, Co Antrim - Northern Ireland
Aparat
: Canon EOS 50D
Czas Naświetlenia: 1/6 sekundy
Przysłona: f/22
Ogniskowa: 10 mm (Canon 10-22mm)
ISO: 100
Filtry: Filtr polaryzacyjny + Lee Graduated Neutral Density 0.9 (Hard)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz