środa, 9 grudnia 2009

Fort Dunree (1)


W to miejsce trafiłem przez przypadek , mgła była tak silna ,że nie wiedziałem gdzie jadę, czasem były to polne dróżki , samochód nie ukrywam ale troche ucierpiał :)
Totalnie nic nie widziałem , kierowałem się tylko tym co pokazuje mi GPS , miałem obrany inny cel wyprawy,ale ,że podążyłem za mgłą więc plany się zmieniły.
Dotarłem do
Fort Dunree , o którym coś nie coś słyszałem, nie myślałem zupełnie ,że będzie to tak wyglądało , bardziej wyglądało to w tej mgle jak opustoszałe miasteczko, jakieś ogrodzenia i drut kolczasty i tylko ja sam , totalna cisza , czułem się jak w "Silent Hill" :) Nie było innego wyjścia postanowiłem tam zakotwiczyć , przeprawa przez ogrodzenia, krzaczory i skały doprowadziły mnie do wody :) Oto jeden z pierwszych pstryków:

Miejsce
: Fort Dunree , hrabstwo Donegal, Rep. Irlandii.
Aparat
: Canon EOS 50D
Czas Naświetlenia: 1/2 sekundy
Przysłona: f/8
Ogniskowa: 10 mm (Canon 10-22mm)
ISO: 100
Filtry: Polaryzacyjny + 1,2 NDG HiTech

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz