piątek, 11 lipca 2014

Sleeping Ocean




Sleeping Ocean

Ballintoy Harbour | North Coast
Czerwiec 2014 | N.Ireland
 Copyright ©2014 by Pawel Klarecki

   Fotografia poczyniona podczas wyprawy i warsztatów fotograficznych , które prowadziłem w tym roku. Cieszyłem się niesamowicie ,że znów jestem w tym miejscu , tym bardziej ,że byłem wraz z wspaniałą grupą . Początek zapowiadał się nie ciekawie , było prawie czyste niebo , słońce ostro świeciło z przodu, co było wielkim okropieństwem podczas robienia zdjęć, pomyślałem trudno, czekamy do zachodu słońca. Jednak nie musieliśmy długo czekać na zmianę klimatu i nastroju, bo jak to na wyspach bywa , tym bardziej w Irlandii , pogoda zmieniła się w ciągu 30min. , nie spodziewanie za pleców wyszła gęsta mgła , która przyczyniła się do stworzenia tego pięknego klimatu, byliśmy z tego bardzo szczęśliwi a ja tym bardziej, bo lubię taką mroczną tonację i szarości. To jeden z kadrów poczynionych tego dnia, zawsze podobała mi się ta skała na drugim planie, która przypomina rekina, myślę ,że bez mgły kadr nie był  by już taki atrakcyjny , gdyż w tle mielibyśmy ląd , co zaburza tą minimalistyczną scenę.

 Exif:
Aparat: Canon EOS 5D MKII
Przysłona: F/7.1
Czas: 360s
 ISO: ISO-100
 Obiektyw / ogniskowa: Canon 17-40 F/4 L / 35mm
 Filtry: Lee Big Stopper 3.0 + Lee 0,9 NDG (Soft)

Akcesoria / dodatki: Statyw Slik PRO500DX + wężyk spustowy Canon.

1 komentarz: